Pár másodperc? Igen, egy átlagos felhasználó néhány másodperc alatt eldönti, hogy a weblap érdekli-e. Ha nem, már kattint is tovább. Olvasson tovább, hogy megtudja mit tegyen!

Ha a weblapján nincs olyan információ, amit ennyi idő alatt be lehet fogadni, akkor nem lesz hatékony. Információ lehet egy jó kép. Egy madzagon lógó elefánt például pont elég egy madzag készítőnek. Aki erős madzagot akar, az biztosan rászán még egy-két percet arra, hogy megtalálja a legerősebb madzag adatlapját. Lehet ez egy jó mondat is, ami megoldást kínál egy problémára.

Sok mindenről szólhat az a figyelemfelkeltés, csak egy dologról nem: Önről. Nagyon sajnálom, de a látogatókat nem ön érdekli, hanem a saját problémájuk. "Háromszoros madzagkészítő bajnok vagyok" ... bezár... "20 éves madzagkészítési gyakorlat" ... bezár... "az én madzagommal nem esett volna le" Aha, tényleg? Milyen madzagod van? "nem fog elszkadni, elbír egy elefántot is" Komoly? Milyen a legerősebb?

Azt mondja meg a vásárlónak, hogy Ön az aki leginkább segíteni tud, Ön jó megoldást kínál. Az Ön vállalkozása biztosan ilyen. Pesze, valótlant állítani nem szabad, inkább keresse meg azt a tulajdonságot, amit ki tud domborítani.

Ha megérti látogató, hogy Önre van szüksége, akkor már megfogta, ne eressze! Hamar el lehet felejteni egy weblapot. Győzze meg, hogy érdemes újra meglátoganti Önt! Hogy hogyan?  Egy másik írásban erre is talál választ a Danideknél.